19 de outubro de 2015

[Music Monday] How You Remind Me


Ei gente, depois de um período de conturbação, correria no trabalho, gripe, preguiça e algumas pequenas desculpas que dei a mim mesma estou retomando as atividades do blog, afinal o bom filho a casa torna e eu sempre volto para cá. 
Começando essa semana de abertura de horário de verão estava pensando que música trazer neste post até lembrar de uma conversa que tive com a Jéssica neste último sábado em que recordamos algumas bandas e músicas de nossa adolescência e quero compartilhar essa sensação de saudosismo com vocês trazendo uma música que cantava muito quando era mais nova e que agora voltou mais uma vez ao mp3 com outras tantas músicas do Nickelback que gosto. 




How You Remind Me

Never made it as a wise man
I couldn't cut it as a poor man stealing
Tired of living like a blind man
I'm sick of sight without a sense of feeling
And this is how you remind me
This is how you remind me
Of what I really am
This is how you remind me
Of what I really am

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breaking
And I've been wrong, I've been down
Been to the bottom of every bottle
These five words in my head
Scream, "Are we having fun yet?"

Yet, yet, yet, no, no
Yet, yet, yet, no, no

It's not like you didn't know that
I said I love you, and I swear I still do
And it must have been so bad
'Cause living with me, must have damn near killed you

And this is how you remind me
Of what I really am
This is how you remind me
Of what I really am

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breaking
And I've been wrong, I've been down
Been to the bottom of every bottle
These five words in my head
Scream, "Are we having fun yet?"

Yet, yet, yet, no, no
Yet, yet, yet, no, no
Yet, yet, yet, no, no
Yet, yet, yet, no, no

Never made it as a wise man
I couldn't cut it as a poor man stealing
And this is how you remind me
This is how you remind me
This is how you remind me
Of what I really am
This is how you remind me
Of what I really am

It's not like you to say sorry
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breaking
And I've been wrong, I've been down
Been to the bottom of every bottle
These five words in my head
Scream, "Are we having fun yet?"
Yet, yet
Are we having fun yet?
Yet, yet
Are we having fun yet?
Yet, yet
Are we having fun yet?
Yet, yet
Are we having fun yet?


2 comentários:

  1. Oi, Dani.
    Eu adoro essa banda e sempre tenho algumas músicas deles na minha playlist!! rs...
    beijos
    Camis - Leitora Compulsiva

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Oi Camis, também gosto bastante de Nickelback mas fazia muito tempo que não os ouvia, agora está no repeat rs. Bjssss

      Excluir